لیست آپدیت اندروید 8 اوریو برای گوشی های سامسونگ لو رفت؛ گلکسی با طعم اوریو!

کاربران سامسونگ بی صبرانه منتظر انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو برای گوشی های سامسونگ هستند. امروز لیست موبایل هایی که این آپدیت را دریافت می‌کنند لو رفت.

 

پشتیبانی چند ساله از محصولات را می‌توان یک فاکتور مهم در انتخاب گوشی هوشمند در نظر گرفت؛ به عنوان مثال شرکت اپل در زمینه پشتیبانی نرم افزاری از آیفون و آیپد‌های خود یکی از پیشتازان به شمار می‌رود. این شرکت هر ساله آپدیت‌های بزرگ از سیستم عامل خود را برای گوشی‌ هایی که چهار سال قبل معرفی شده‌اند نیز ارسال می‌کند.

اتفاقی که به هیچ وجه برای کاربران اندروید نمی‌افتد؛ بسته به سازنده محصول، گوشی های اندروید حدود یک الی دو سال از آپدیت‌های بزرگ سیستم عامل بهره‌مند می‌شوند. اما خبر خوب برای کاربران شرکت سامسونگ این است که کره‌ای‌ها احتمالا به زودی این مشکل را برای گلکسی‌های خود برطرف می‌کنند. اخیرا کاربری با نام BGR در شبکه Weibo لیستی از گوشی های سامسونگ که آپدیت اندروید اوریو را دریافت می‌کنند را در اختیار کاربران گذاشته است. در ادامه توجه شما را به این لیست لو رفته جلب می‌کنیم:

شکی نیست که محصولاتی همچون گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8)، اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8) و گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) در این لیست حاضر هستند. نکته جالب توجه قرار داشتن گوشی‌ های قدیمی‌تری نظیر گلکسی اس 6 (Galaxy S6) در لیست است؛ البته چندی پیش نیز گزارشی مبنی بر ارسال آپدیت اندروید اوریو برای این محصول منتشر شده بود. از جمله سایر محصولات این لیست می‌توان به گلکسی نوت 5، نسخه 2016 از گلکسی A8 و A9 پرو، سری گلکسی C در کنار تبلت‌ های سال 2016 سامی اشاره کرد.

میزان حقیقت این گزارش و لیست لو رفته هنوز مشخص نیست و شاید حتی رسمی نباشد. با توجه به اینکه مسئولان سامسونگ هنوز هیچ واکنشی به لیست مذکور نشان نداده‌اند، بهتر است فعلا این خبرها را باور نکنیم و امیدوار باشیم. در نهایت اگر از یک گوشی یا تبلت قدیمی سامسونگ استفاده می‌کنید، این احتمال وجود دارد که آپدیت اندروید اوریو برای محصول شما ارسال شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به ساعت زیر مراجعه کنید:www.adrion.ir

آپدیت اندروید اوریو

باتری های گرافینی در پتنت جدید سامسونگ شارژدهی بیشتری را ارائه خواهند کرد

باتری های گرافینی

 

شرکت سامسونگ اخیرا پتنت جدیدی را مربوط به بخش باتری تلفن‌ های هوشمند منتشر کرده است. باتری های گرافینی در این طرح عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهند.

 

هر ساله شاهد انتشار پتنت‌های مختلفی از غول‌های بزرگ تکنولوژی نظیر سامسونگ و اپل هستیم؛ این طرح‌های روی کاغذ در واقع آینده گوشی های هوشمند و سایر محصولات حوزه فناوری را ترسیم می‌کنند، هرچند ممکن است ایده مربوط به همه آنها عملیاتی نشود.

در پتنت جدید شرکت سامسونگ شاهد قرار گرفتن باتری های گرافینی جدیدی هستیم که به احتمال زیاد نقش بسزایی در زمینه شارژدهی محصولات هوشمند خواهند داشت. این پتنت که توسط SAIT (موسسه پیشرفته تکنولوژی سامسونگ) طراحی شده شامل باتری‌های جدیدی با فشردگی انرژی حجمی بالا می‌شود. گفته می‌شود میزان شارژدهی این باتری‌ها حدود 45 درصد بیشتر از رقبای فعلی آنهاست. بنابراین احتمالا به زودی شاهد تغییری بزرگ و گسترده در عرصه گوشی‌ های هوشمند باشیم. با توجه به تولید گوشی های جدیدی با صفحات بزرگ و تشنه انرژی، این عرصه از فناوری به شدت نیازمند چنین تغییر بزرگی است.

گذشته از شارژدهی طولانی‌تر در این پتنت، گرافین به کار گرفته شده در آن امکان شارژ سریعتر باتری‌های لیتیومی تا 5 برابر بیشتر را فراهم می‌کند. بدین ترتیب باتری های گرافینی در مدت 12 دقیقه همانقدر شارژ می‌شوند که باتری‌های کنونی محصولات در عرض یک ساعت به آن میزان می‌رسند.

باتری های گرافینی

در نهایت گفته می‌شود به لطف این فناوری جدید، باتری های گرافینی توانایی ادامه کار در دمای بالای 60 درجه سلسیوس را دارند و می‌توان از آنها در ماشین‌های الکتریکی در آینده استفاده کرد.

تمامی مواردی که در بالا ذکر شد در حد یک پتنت ساده ثبت شده هستند و هرگز نمی‌توان انتظار داشت کره‌ای‌ها حتما از این باتری های گرافینی در محصولاتی همچون گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) یا گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) بهره گیرند. با این حال امید ما به فرا رسیدن روزی که گوشی های هوشمند با عمر شارژدهی بسیار بالا همراه باشند افزایش یافته است. به هر حال هر ساله با افزایش کارایی این گجت‌ها شاهد افزایش مصرف انرژی در آنها هستیم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به ساعت زیر مراجعه کنید:www.adrion.ir

اندازه مینی صفحه کلید انعطاف پذیر ال

نمایش ها:966

مدل بدون.:CWSG36443

شرایط قیمت: فوب یا EXW

قیمت: US$ 5~28/Pieceدریافت آخرین قیمت

شرایط پرداخت:L/C,D/A,D/P,T/T,Western Union,MoneyGram,Paypal

زمان تحویل سرب: مذاکره

منشاء محصول: چین

 

Product Detailed Description


مواد ساخته شده در سیلیکون محافظ محیط زیست و ایده آل برای مقاومت علیه نوشیدنی یا غذا spillage را در خانه یا در محل کار رطوبت پیشگیری ضد آب-ایده آل برای استفاده در شرایط نامطلوب و مرطوب یا حتی سطح آب. جمع و جور توانایی جمع کردن صفحه کلید را یکی از فضای بیشتر صرفه جویی لوازم جانبی کامپیوتر در بازار امروز می کند. صفحه کلید چاپ حروف colorfast حتی پس از مدت زمان طولانی را نمی خواهد آمد. بدون سر و صدا در حالی که تایپ کردن Harmless به بدن انسان با نرمی بسیار عالی قابل حمل با اندازه مناسب بریزید و یا رول مقاومت به آب یا گرد و غبار آسان به کار برای طراحی شکل گرد آن عالی و مختلف در رنگ دوام طولانی (یک میلیون چرخه زندگی از کلید) نرم افزار برنامه های کاربردی بسیاری برای ما صفحه کلید ضد آب و dustproof, وجود دارد از جمله: • بيمارستان • دفتر • کارخانه • آزمایشگاه • کتابخانه • نظامی • صنعت خودرو • گاراژ • پزشکی و بيمارستان • کارگاه • معدن و استخراج • کلاس درس • رستوران ها و آشپزخانه • اتاق بچه ها • کاربران لپ تاپ صفحه کلید نرم به لمس با کلید خاموش است، این ویژگی می تواند در چنین مکان هایی به عنوان مفید باشد: • کتابخانه • دفاتر • Cybercafes • بيمارستان ها • قایق • شرایط گرفتن توجه • تماس مراکز مشخصات • سازگاری: آی بی ام در ، Windows98/2000/XP • ارتباطات: PS2, USB، پورت COMBO(USB+PS2) • رنگ: هر رنگ به عنوان نیاز به گواهی: CE و RoHS بسته بندی سبک: رنگ اندازه جعبه رنگ جعبه (بسته بندی خرده فروشی): 35.8 x 15 x 4cmCarton اندازه: 38 x 33 x 43 سانتی متر N.W.: 6.0KgG.W.: 7.5KgQTY: 20 عدد تعداد 20FCL: 9600pcs40FCL تعداد: 20000pcs40HQ تعداد: 25000pcs

 

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به ساعت زیر مراجعه کنید:www.adrion.ir

انفورماتیک پزشکی

انفورماتیک پزشکی دارای تعاریف متنوعی می‌باشد. به عنوان تعریفی جامع می‌توان گفت که دانش انفورماتیک پزشکی دانشی چند رشته ای است (Multidisciplinary) که از ترکیب علوم مختلف تشکیل شده[۱] که هدف اولیه آنها جمع‌آوری، نگهداری، تحلیل، و پردازش اطلاعات در حوزه علوم پزشکی و سلامت است. این علوم شامل رشته‌های مختلف دانش مانند علوم کامپیوتر وطراحی نرم افزار، دانش اطلاعات (Information Science)، علوم شناختی (Cognitive Science)، مهندسی نیاز، مهندسی ارتباطات انسان و کامپیوتر و ... می‌گردد.

یک متخصص انفورماتیک پزشکی، می تواند سیستمهای مراکز بهداشتی درمانی را ارزیابی کرده و نیازهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آنان را تشخیص دهد. همچنین او می تواند با استفاده از دانش تخصصی انفورماتیک پزشکی نسبت به طراحی سیستم های تصمیم یار (Decision Support Systems)، سیستم های خبره، سیستم های پزشکی از راه دور و همراه با استفاده از روش های مختلف از جمله هوش مصنوعی اقدام و اینگونه سیستم ها را در اختیار گروه پزشکی و بالینی قرار دهد. با این توانایی ها بهترین گزینه برای مدیریت (رهبری) تیم طراحی سیستم های تخصصی پزشکی و پیراپزشکی محسوب می شوند.

نمودار الکترونیکی بیمار از یک سیستم اطلاعات سلامت

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به ساعت زیر مراجعه کنید:www.adrion.ir

 

 

 

فناوری اطلاعات و ارتباطات

فناوری اطلاعات و ارتباطات[۱] (به اختصار فاوا)[۲] (به انگلیسی: ، به اختصار ICT) عبارتی کلی در برگیرندهٔ تمام فناوری‌های پیشرفتهٔ نحوهٔ ارتباط و انتقال داده‌ها در سامانه‌های ارتباطی است. این سامانه می‌تواند یک شبکهٔ مخابراتی، چندین کامپیوتر مرتبط با هم و متصل به شبکهٔ مخابراتی، اینترنت و همچنین برنامه‌های استفاده شده در آنها باشد.

تجارت الکترونیکی به عنوان یکی از مباحث مهم «فناوری اطلاعات و ارتباطات» مورد تأکید کارشناسان بوده و با سرعت در حال جایگزین شدن تجارت سنتی است و بسیاری از کشورها بهره‌مندی از آن را سرلوحه استراتژیهای بازرگانی خود قرار داده‌اند. (خرید و فروش و تبادل هر گونه کالا، خدمات یا اطلاعات از طریق شبکه‌های رایانه‌ای یا انجام مبادلات تجاری در یک قالب الکترونیکی)، از تعاریفی است که برای تجارت الکترونیکی بیان شده است. در کل نظام داد و ستد الکترونیکی اولین مشخصه آن سرعت، دقت، صحت، کنترل آمار و ارقام و استفاده صحیح از فرمهای استاندارد مربوطه بسیار حائز اهمیت می‌باشد و برای تصحیح اشتباهات ثبتی فرصت کوتاه است. با این وجود کارشناسان معتقدند که به صرف وجود برخی خطرات نمی‌توان از کارایی بالا و دستاوردهای مهم اقتصادی تجارت الکترونیکی چشم پوشید و استفاده از آن را برای سود بردن از گردونه تجارت جهانی الزامی می‌دانند و معتقدند استفاده از این فناوری جدید نیازمند {ایجاد بسترهای فکری و فرهنگی }برای پذیرش آن از طرف جامعه، رفع موانع حقوقی و قانونی و تأمین پیش نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است.

 

فناوری اطلاعات و ارتباطات یک شبکه‌ی ارتباطی رایانه‌ای و مخابراتی به هم مربوط است

 

شاید پیدایش و استفاده از سیستمهای تلویزیونی دیجیتال اصلی‌ترین دلیل ایجاد رشته‌ای به نام فناوری اطلاعات و رسانه باشد، البته این رشته در دو گروه فنی و مهندسی و برنامه سازی شکل گرفته است. در شبکه‌های دیجیتالی رادیویی و تلویزیونی، هماهنگی بیشتری در انتخاب استاندارد وجود دارد و آن پخش رادیویی و تلویزیونی دیجیتال می‌باشد. (البته به استاندارد Eureka ۱۴۷ نیز شهرت دارد)

 

 

استانداردهای تلویزیون‌های دیجیتال و پذیرش آن در سراسر جهان.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به ساعت زیر مراجعه کنید:www.adrion.ir

مهندسی نرم‌افزار

مهندسی نرم‌افزار یعنی استفاده از اصول مهندسی بجا و مناسب برای تولید و ارائه محصول نرم‌افزاری با کیفیت که قابل اطمینان و با صرفه بوده و برروی ماشین‌های واقعی به طور کارآمدی عمل کند.

مهندسی نرم‌افزار یک روش سیستماتیک، منظم و دقیق برای ساخت و ارائه محصولی نرم‌افزاری با کیفیت است.

مهندسی نرم‌افزار اغلب شامل فرایند خطی تحلیل، طراحی، پیاده‌سازی و آزمون است؛ که با به کارگیری روش‌های فنی و علمی از علوم مهندسی موجب تولید نرم‌افزاری با کیفیت مطلوب در طول یک فرایند انتخابی مناسب پروژه می‌شود.

کاربردهای مهندسی نرم‌افزار دارای ارزش‌های اجتماعی و اقتصادی هستند، زیرا بهره‌وری مردم را بالا برده، چند و چون زندگی آنان را بهتر می‌کنند. مردم با بهره‌گیری از نرم‌افزار، توانایی انجام کارهایی را دارند که قبل از آن برای‌شان شدنی نبود. نمونه‌هایی از این دست نرم‌افزارها عبارت‌اند از: سامانه‌های توکار، نرم‌افزار اداری، بازی‌های رایانه‌ای و اینترنت.

فناوری‌ها و خدمات مهندسی نرم‌افزار به کاربران برای بهبود بهره‌وری و کیفیت یاری می‌رساند. نمونه‌هایی از زمینه‌های بهبود:پایگاه داده‌ها، زبان‌ها، کتابخانه‌ها، الگوها، فرایندها و ابزار.

مهندسی نرم‌افزار عبارت است از کاربرد مهندسی برای طراحی نرم‌افزار، توسعه، پیاده‌سازی و نگهداری از نرم‌افزار در یک روش سیستماتیک.[۱][۲][۳]

 

تعاریف رسمی مهندسی نرم‌افزار عبارتند از:

  • «تحقیقات، طراحی، توسعه و تست سیستم‌های عامل در سطح نرم‌افزار، کامپایلر، نرم‌افزار شبکه توزیع برای پزشکی، صنعتی، نظامی، ارتباطات، هوا فضا، کسب و کار، علمی و به طور کلی برنامه‌های کاربردی محاسباتی.»[۴]
  • «برنامه سیستماتیک علمی و دانش فن آوری و روش‌ها و تجربه‌هایی برای طراحی، پیاده‌سازی و تست و مستندسازی نرم‌افزار»[۵]
  • «برنامه‌ای سیستماتیک و منظم با قابلیت سنجش توسعه و عملکرد و نگهداری از نرم‌افزار»[۶]
  • "یک از رشته‌های مهندسی است که در رابطه با تمام جنبه‌های تولید نرم افزار است "[۷]
  • و «ایجاد و استفاده از اصول درست مهندسی برای بدست آوردن نرم‌افزاری که از لحاظ اقتصادی، قابل اعتماد و صرفه است ودر ماشین‌های واقعی بصورت کارایی عمل می‌کند.»[۸]
  • مهندسی نرم‌افزار (به انگلیسی: Software engineering) یعنی استفاده از اصول مهندسی بجا و مناسب برای تولید و ارائه محصول نرم‌افزاری با کیفیت که قابل اطمینان و با صرفه بوده و برروی ماشین‌های واقعی به طور کارآمدی عمل کند. مهندسی نرم‌افزار یک روش سیستماتیک، منظم و دقیق برای ساخت و ارائه محصولی نرم‌افزاری با کیفیت است. مهندسی نرم‌افزار اغلب شامل فرایند خطی تحلیل، طراحی، پیاده‌سازی و آزمون است؛ که با به کارگیری روش‌های فنی و علمی از علوم مهندسی موجب تولید نرم‌افزاری با کیفیت مطلوب در طول یک فرایند انتخابی مناسب پروژه می‌شود. کاربردهای مهندسی نرم‌افزار دارای ارزش‌های اجتماعی و اقتصادی هستند، زیرا بهره‌وری مردم را بالا برده، چند و چون زندگی آنان را بهتر می‌کنند. مردم با بهره‌گیری از نرم‌افزار، توانایی انجام کارهایی را دارند که قبل از آن برای‌شان شدنی نبود. نمونه‌هایی از این دست نرم‌افزارها عبارت‌اند از: سامانه‌های توکار، نرم‌افزار اداری، بازی‌های رایانه‌ای و اینترنت. فناوری‌ها و خدمات مهندسی نرم‌افزار به کاربران برای بهبود بهره‌وری و کیفیت یاری می‌رساند. نمونه‌هایی از زمینه‌های بهبود: پایگاه داده‌ها، زبان‌ها، کتابخانه‌ها، الگوها، فرایندها و ابزار.

برای کسب اطلاعات بیشتر به ساعت زیر مراجعه کنید:www.adrion.ir