دانلود ترینر بازی Tomb Raider

 

::دانلود ترینر بازی Tomb Raider::

 

در این پست تعداد 8 عدد ترینر از بازی Tomb Raider رو براتون آماده کردیم که از بهترین ترینرهای موجود بازی Tomb Raider هستند. این ترینرها رو تقدیم حضورتون میکنیم.

 

Tomb Raider tr-1

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

ادامه نوشته

پلاس گوگل چیست؟ آموزش نصب گوگل پلاس در سایت و وبلاگ…

 

::پلاس گوگل چیست؟ آموزش نصب گوگل پلاس در سایت و وبلاگ…::

 

گوگل پلاس یا Google +1 رو حتما توی خیلی از سایتها و توی همین سایت خودمونم دیدید. من نمیخوام در این مورد توضیحی بدم یا بگم چکاری انجام میده چون هم خیلی در موردش بحث شده و هم خارج از حوصله سایت هستش. ولی اگه دوس دارید در این مورد بیشتر بدونید به اینجا مراجعه کنید.

 

 

جهت مشاهده ادامه آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

ادامه نوشته

دانلود کرک بازی tomb raider

 

::دانلود کرک بازی tomb raider::

 

کرک بازی tomb raider همین دقایق پیش توسط اسکیدرو منتشر شد. این کرک رو تقدیم شما عزیزان خواهیم کرد. کرکهای دیگه منتشر بشن پستر و اپدیت خواهیم کرد.

 

tomb_raider_2013-wallpaper-

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

ادامه نوشته

دانلود ترینر بازی Crysis 3

 

::دانلود ترینر بازی Crysis 3 ::

 

درود بر شما.

در این پست قصد داریم بهترین ترینرهای بازی Crysis 3 رو براتون فراهم کنیم. پس هر ترینری که بیاد پست اپدیت میشه. امیدوارم از ترینرها لذت ببرید.

 

دانلود ترینر بازی Crysis 3

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

ادامه نوشته

ایجاد انعکاس یک تصویر در فتوشاپ

 

::ایجاد انعکاس یک تصویر در فتوشاپ::

 

تو یکی از آموزش هایی که قبلا آورده بودم قسمتی از شکل رو به صورت انعکاسی نشون داده بودم که چند تا از دوستان پرسیده بودن که چطوری این افکت ایجاد میشه و بیشتر توضیح بدین. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا یک آموزش جدا در خصوص همین ایجاد کردن انعکاس یک تصویر بذارم. این افکت به همون اندازه که ساده است کاربردی هم هست، و اگه کمی تو وب دقت کنید میبینید که تقریبا هر جایی میشه اون رو دید، پس فکر میکنم ارزش یاد گرفتن رو داشته باشه.

همه چی از اینجا شروع میشه که تصویر نهایی رو بدست آوردیم و تو این مرحله میخوایم فقط انعکاس رو ایجاد کنیم. من اینجا از یه عکس آیفون استفاده میکنم. عکس رو خیلی ساده وارد فتوشاپ میکنیم

 

  

جهت مشاهده ادامه آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه نوشته

تم بسیار زیبا و تماشایی The Coast Of Sea – آیفون

 

::تم بسیار زیبا و تماشایی The Coast Of Sea – آیفون::

 

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان The Coast Of Sea مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

The Coast Of Sea

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ادامه نوشته

آموزش تصویری فتوشاپ CS6 ، به همراه سورس گرافیک های آموزشی

 

::آموزش تصویری فتوشاپ CS6 ، به همراه سورس گرافیک های آموزشی::

 

 

تقریبا همه کاربران کامپیوتر، نرم افزار فتوشاپ را میشناسند. فتوشاپ معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار برای طراحی های گرافیکی است. و همانطور که میدانید به تازگی نسخه CS6 این نرم افزار نیز ارائه شده و کاربران را با قابلیت های شگفت انگیز خود به تحسین واداشته است.

اما استفاده از تمام ظرفیت های حرفه ای نرم افزار فتوشاپ نیازمند آموزش کامل است. در این مطلب، آموزش تصویری فتوشاپ CS6 را برای شما آماده کرده ایم. این فیلم های آموزشی محصول کمپانی مشهور Lynda است و به صورت قدم به قدم شما را با ابزارها و تکنیک های فتوشاپ CS6 آشنا میکند.


 برای دانلود با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

ادامه نوشته

فیلم آموزشی نور پردازی در فتوشاپ Photoshop Creative Effects

 

::فیلم آموزشی نور پردازی در فتوشاپ Photoshop Creative Effects::

 

ادوبی فوتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد ، ترکیب ، ویرایش ، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود.در این فیلم آموزشی نحوه ی ایجاد نور پردازی در تصاویر گوناگون را خواهید آموخت.در این فیلم آموزشی ۲ ساعته نحوه ی ویرایش تصاویر را با جزئیات کامل و گام به گام می آموزید.در کنار این مجموعه فیلم آموزشی که با توجه به گستره ی وسیع آن در بخش های گوناگونی تدوین شده است. تمامی فایل های مورد نیاز شما در کنار فیلم وجود دارد تا بتوانید پس از یادگیری هر مرحله خودتان را بیازمایید…     

 

 

                    

 

جهت مشاهده و دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

ادامه نوشته

آرایش ساده کامل صورت در فتوشاپ { قسمت اول }

 

آرایش ساده کامل صورت در فتوشاپ { قسمت اول }

 

خب سلامی دوباره خدمت دوستان ! اینبار در خدمت شما هستیم با آرایش ساده صورت ! منظور از ساده تکنیک های ساده هستش ! درواقع خیلی ساده ولی خب تمامی صورت از جمله رفع لک ها و آرایش چشم و خط چشم و رژ گونه و لب و خط انداختن رو ابرو و….رو در بر میگیره ! آموزش تصاویر زیادی داره ولی اصلا دوستان مبتدی نترسند ! به راحتی میتونند انجام بدند. برای لود صفحه کمی وقت بذارید چون عکس هاش تقریبا زیادند. آموزش با بیان کامل ساده و روان توضیح داده شده . برای انجام آموزش با ما باشید!

 

 

 

 جهت مشاهده ادامه آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

 

ادامه نوشته

پلیر قدرتمند -  JetAudio 8.0.17.2010 Plus VX + Portable

 

::پلیر قدرتمند -  JetAudio 8.0.17.2010 Plus VX + Portable::

 

نرم افزار JetAudio 8.0.17.2010 Plus VX یک برنامه چند رسانه ای جامع ترکیب شده در یک پک جمع جور است. نه تنها این نرم افزار می تواند فایل های مختلف موسیقی و ویدیویی را اجرا کند، بلکه ویژگی هایی مانند رایت سی دی، ضبط، تبدیل به فرمت های دیگر و غیره را پشتیبانی کند. علاوه بر این ویژگی ها شما قادر خواهید بود رادیو تلویزیون اینترنتی خود را با استفاده از JetCast که با نرم افزار جت آدیو ارائه می شود استفاده کنید. پخش تمام فرمت های فایل و دیسک ها، شامل WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و ویدئو و سی دی های صوتی، امکان تبدیل بین فرمت های صوتی، ضبط صدای آنالوگ به فرمت های مختلف نرم افزار Cowon JetAudio را به یک نرم افزار چند رسانه ای قدرتمند صوتی تصویری تبدیل کرده است.

 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

ادامه نوشته