ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
در
طراحی لوگو آیتم های مختلفی درگیر است و شناخت فعالیت سازمان یا شرکت
اولین مرحله کار است، پس از شناخت دقیق توانایی ها و حوزه فعالیت یک شرکت و
نیاز و نظر کارفرما یکی از مدل های طراحی لوگو انتخاب می شود.
همواره
فرایند طراحی نشانه از اتود زدن روی کاغذ شطرنجی و مفهوم گرایی روی المانها
و سمبل نگاری آغاز می شود و فقط رنگ سیاه و سفید قالب اصلی کار را تشکیل
می دهد. لوگوهایی که از ابتدا بصورت رنگی و یا توسط نرم افزار های طراحی
پیاده سازی می شوند معمولا در ارایه مفهوم ناتوان تر هستند.
پس از
طراحی چند اتود لوگو و دریافت نظرات کارشناسی تیم طراحی لوگو حرفه ای ، چند
اتود انتخاب شده و روتوش می شوند و جهت دریافت نظر کارفرما ارایه می شوند و
در نهایت پس از ادیت و ویرایش اتود ها رنگ آمیزی روانشناسی شده و دیحیتال
شده و تحویل میگردند.