راه های نفوذ به windows xp


راه اول : اولین راه که فکر کنم آسون ترین راه باشه اینه که وقتی صفحه مربوط به وارد کردن پسورد ظاهر شد دو بار Alt+Ctrl+Delete رو بزنید و در پنجره باز شده در قسمت UserName عبارت administrator را تایپ کنید و در قسمت پسورد چیزی ننویسید و دکمه OK را بزنید که وارد سیستم بشی .

نکته:این راه در صورتی عملی میشه که کاربر برای administrator پسوردی انتخاب نکرده باشه و همچنین شما برای جلوگیری از این کار باید وقتی از طریق administrator وارد سیستم شدید در قسمت Start --> Control Panel --> User Accounts برای administrator پسوردی بذارید.
راه دوم : حالا اگر در هنگام نصب ویندوز برای admin پسوردی گذاشته باشند یه راه دیگه وجود داره اونم اینه که موقع بالا اومدن ویندوز کلید F8 رو بزنید و یکی از گزینه های Safe mode را انتخاب کنید. وقتی وارد ویندوز شدید به منوی Run رفته (Start --> Run) و در جای خالی عبارت Control userpasswords2 را تایپ کنید.همین طور که میبینید پنجره باز شده دارای دو Tab با نام های Users و Advanced میباشد .شما تب Users را انتخاب کنید و تیک گزینه : Users must enter a user name and password to use this computer را بردارید با این کار دیگه موقع ورود به ویندوز از شما پسوردی گرفته نمیشه.
حالا با استفاده از کلیدهای Add و Remove میشه یه شناسه کاربری دیگه اضافه و یا حذف کرد و با استفاده از دکمه Properties میشه میزان دسترسی کاربران در ویندوز را مشخص کرد.و به وسیله گزینه Reset Password میشه پسورد Admin رو عوض کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
fallah چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ق.ظ http://www.compu3ha.blogfa.com

salam
web jalebi darid
be manam sar bezanid

ممنون داداش

mostafa چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:37 ب.ظ http://computers-city.blogfa.com

سلام
وبلاگ جالی داری
برای پیوند زدن بهمون سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد