نام قالب: آفریقایی










نظرات 1 + ارسال نظر
مامان آنی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ق.ظ http://jojoo2012.niniweblog.com

سلام و خسته نباشید
مبلغ هزینه شما اگر دیر شد به دلیل این بود که کارت من ملی بود و من برای همین نتونستم دیشب براتون واریز کنم
در مورد تحویل نهایی قالب هم من بابت زحمتی که کشیدین تشکر میکنم ولی واقعیت اینه که اون قالب حرفه ای که من انتظار داشتم نیست
دستتون درد نکنه زحمت کشیدین ابزار های اضافه رو برام حذف کردین ولی خوب ابزار خوشامد گویی و خداحفظی هم حذف شد از بابت ابزار آمار هم ممنونم ولی قالب 3 تایی من تبدیل به دوتایی شد
چون قالبی که انتخاب کرده بودین از پیش طراحی شده بود(در حالی که من روش تاکید کرده بودم ) عکسی که در عنوان پست ها برام گذاشته بودید روی نوشته بود و فقط شلوغ شده بود که مجبور شدم حذفش کنم
هیچ ابزار جالب و یا خاصی هم قالب من نداره.....
عنوان هم که در هیدر خوب مشخص نیست در مورد نی نی وبلاگی ها هم که تا حالا هرکی پرسید و قیمت دادم همه گفتن خیلی گرون دادی تازه نمی دونن قیمت قبلی شما رو ......
اما من می دونم که وقت گذاشتین و زحمت کشیدین پول هم حلالتون باشه در کل چیز قابل داری نبود
امیدوارم که روز به روز موفق تر باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد