افزایش ترافیک سایت |طراحی سایت ارزان|طراحی سایت حرفه ای

افزایش ترافیک سایت |طراحی سایت ارزان|طراحی سایت حرفه ای

افزایش ترافیک بیشتر برای وب سایت شما باعث افزایش رتبه شما در موتور های جستجو می شود. در این مقاله ما چند راه را برای افزایش ترافیک طراحی وب سایت شما ارائه می دهیم.
طراحی وب سایت خود را همه روزه بروزرسانی کنید و اطلاعات مورد نیاز برای مخاطبان خود را در آن قرار دهید. طراحی وب سایت شما باید اطلاعات با ارزش ارائه کند تا بازدید کنندگان مجدد به وب سایت شما بیایند.
با ارائه مقالات بصورت سریالی و یا قراردادن جایزه در
طراحی سایت خود بازدیدکنندگان را وادار کنید تا مجدد به وب سایت شما مراجعه کنند.
راهی بیابید که پست الکترونیک مخاطبان را جمع آوری کنید مثلاً نظر سنجی راجع به محصول و یا خدمات جدید شما
از بازدیدکنندگان بخواهید وب سایت شما را به دوستان خود معرفی کنند. دلیلی برای اینکار در وب سایت خود بگذارید.

برای هر یک از صاحبان سایت در طراحی سایت و طراحی پرتال یکی از مهم ترین اهداف برای وب سایت شخصی، دیده شدن سایت شان می باشد. در حالی که روش های مختلفی برای ایجاد حضور خاص در اینترنت وجود دارد، اما فقط تعدادی از آنها موثر هستند. یکی از راه های کارآمد و موثر برای حضور بهتر سایت در اینترنت توسط بازاریابی موتور جستجو (SEM)انجام می گردد.
هر وب سایت در
طراحی سایت و طراحی پرتال که مقدار زیادی ترافیک وب سایت در موتور جستجو دارد، شانس بیشتری برای سود بیشتر در مقایسه با سایت هایی که کمتر در معرض نمایش هستند، خواهد داشت. به عبارت دیگر حجم بالای ترافیک سایت در طراحی سایت و طراحی پرتال معادل فروش بیشتر و ترغیب بازدیدکنندگان به خرید می باشد. کافی است وب سایت شما در بالای لیست نتایج در موتور جستجو به نمایش در آید و هر زمان که افراد در جستجوی اطلاعاتی مرتبط باشند، با وب سایت شما مواجه می شوند.
اما این که رنکینگ یک وب سایت در بالای صفحه نتایج موتور جستجو باشد، به سادگی میسر نیست. در واقع تعداد کمی از صاحبان سایت ها ،دارای دانش کافی و مورد نیاز در
طراحی سایت و طراحی پرتال برای انجام امور مورد نیاز دارند.
راه دوم، از طریق استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر می باشد، اما بازاریابی شبکه های اجتماعی برای گرفتن ترافیک سایت مانند موتور جستجو موثر عمل نمی نماید.دلیل آن هدفمند نبودن ترافیک شبکه های اجتماعی نسبت به ترافیکی که از طریق موتور جستجو هدایت می شود ،است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد