چرا باید از آخرین نسخه مرورگر استفاده کنیم؟

چرا باید از آخرین نسخه مرورگر استفاده کنیم؟

از مرورگر وب*تون راضی هستین؟
از آخرین نسخه منتشر شده مرورگرتون اطلاع دارین؟
استفاده از آخرین نسخه یک مرورگر وب ، چه فایده ای داره؟

1. امنیت
مرورگرهای قدیمی، بهترین فرصت برای دسترسی برنامه*های مخرب به اطلاعات شما ، یا نفوذ به کلاینت شما هستن. هربار که نسخه جدید یک مرورگر منتشر میشه، تعدادی از باگ*های نرم افزاری که در نسخه های قبلی موجود بوده برطرف میشه و استفاده از آخرین ورژن مرورگر، باعث انسجام بیشتر مرورگر شما و آسودگی بیشتر شما در وبگردی خواهد بود.

چرا باید از آخرین نسخه مرورگر استفاده کنیم؟

2. سرعت ، سرعت ، سرعت
سرعت بیشتر در مرور صفحه*های وب چیزیه که همه کاربرهای وب میخوان! رقابت اصلی مرورگرهای امروزی بر سر افزایش سرعته ، پس مطمئن باشیدبا ارتقای مرورگر، سرعت بارگذاری صفحه*های وب بیشتر از مرورگر قدیمی شما خواهد بود icon smile چرا باید از آخرین نسخه مرورگر استفاده کنیم؟
 
چرا باید از آخرین نسخه مرورگر استفاده کنیم؟

3. تفسیر بهتر کد
مرورگر های قدیمی در تفسیر بعضی کدها خوب عمل نمیکردند ، ولی با استفاده از آخرین نسخه، این پردازش های اشتباه به حداقل میرسن.

4. پشتیبانی از فناوری های جدید
وب به سرعت پیشرفت میکنه و هیچ کاربری مایل نیست به خاطر داشتن یک مرورگر قدیمی، از دیدن صفحاتی که با استفاده از فناوری*های جدید وب مثل HTML5 و CSS3 ساخته شدن، محروم بشه.

5. رابط کاربری بهتر
مرورگرهای جدیدتر با داشتن یک محیط کاربرپسندتر ، استفاده از وب رو برای کاربرها آسان*تر میکنن. مرورگرهای قدیمی با منوها و آیکون*های اضافه را با مرورگرهای کاربرپسند امروزی مقایسه کنید…

6. نزدیکتر شدن به استانداردهای وب
نگارش جدیدتر مرورگرها به استاندارد های W3C نزدیکتر هستن.

7. امکانات جدید
Tab Browsing ، مدیریت پسورد ، افزونه*ها ، هماهنگ سازی، قابلبت شخصی سازی محیط کاربری و استفاده از پوسته*ها و… از جمله امکاناتی هستند که در مرورگرهای قدیمی وجود نداشتند ، اما با ورود نسخه*های جدید به مرورگرها اضافه شدن.:cool:
لینک دانلود آخرین ورژن:

فایرفاکس
اپرا
کروم
اینترنت اکسپلورر
سافاری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد